ЗАХИСТ КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ СТУДЕТОК СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА» З ДОДАТКОВОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «ЛОГОПЕДІЯ»

  • «Французький громадський діяч, поет, прозаїк, публіцист Вольтер одного разу сказав: «Чудова думка втрачає свою цінність, коли вона погано висловлена». Багатьом дорослим, а тим більше дітям ця фраза зовсім не близька та незрозуміла. Проте, скільки дитячих травм носять у собі дорослі, які глибинно розуміють сенс цих слів? Скільки слів не було сказано й дітьми через страх та невпевненість?

 Психологи й священики покликані лікувати душу, лікарі – тіло, а логопеди – «лікувати», корегувати, розвивати, формувати мовлення людини, як необхідну й найважливішу складову людської життєдіяльності у соціумі».

  • «Для того, щоб правильно представляти складний механізм мовленнєвої діяльності в нормі, диференційовано підходити до аналізу мовленнєвих порушень і грамотно визначати шляхи та напрями корекційної роботи, необхідне знання анатомо-фізіологічних механізмів мовлення…».
  • «Суспільна потреба спонукає педагогів до пошуку нових педагогічних ідей та технологій, до поширення і запровадження новітнього педагогічного досвіду, використання комплексно-інноваційних заходів у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з  мовленнєвими порушеннями дошкільного віку…».

Ці кілька тверджень були висловлені під час захисту курсових проектів студентками 4 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» зі спеціалізації «Логопедія» (керівники Богославець Н.В., Скавінська Л.М.), який відбувся 28 травня 2021р.

Членами комісії Сидорук О.М., Селепій О.Д., Салигою І.М. було відзначено актуальність та практичність зазначених робіт, вміння студентів аргументувати, структурувати теоретичний матеріал, лаконічно викладати основні аспекти проблемного питання. А також різноманітність, естетичність, багатофункціональність продуктів даної проектної діяльності та доцільність їх застосування в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями дошкільного віку.