Відповідаючи на це запитання, нині, коли за плечима місяць роботи в режимі онлайн, ми однозначно можемо сказати, що працювати дистанційно – це справді мистецтво. Мистецтво віртуального спілкування, мистецтво інноваційної подачі матеріалу, мистецтво генерування нових завдань, мистецтво пошуку креативних розв’язків, мистецтво естетичного оформлення досягнень інтелектуальної праці – та майже усе, що ми сьогодні робимо у віртуальному режимі потребує застосування певного мистецького підходу.
А коли мистецтво (образотворче, музичне, хореографічне, театральне) є окремим предметом вивчення студентами трьох спеціальностей (“Прикладна математика”, “Дошкільна освіта” та “Початкова освіта”), то, через застосування інноваційних методик педагогічної роботи та використання доступних і зручних онлайн платформ, ми спробували реалізувати дистанційну мистецьку освіту.
Як це відбувалося – дивіться далі…