Що студенти розуміють під значенням слова пара (або іншими словами урок)? Перш за все, це думка про те, що пара обов’язково повинна проходити у стінах аудиторії чи кабінеті.
Проте ми, студенти групи ПР-22 і ПО-25, засвоювали нові знання безпосередньо у спілкуванні з природою. Одну з пар викладач екології Гамбург М.В. провела на свіжому повітрі, а саме у головній садибі Галицького національного природного парку. Там нам вдалося не тільки дізналися багато нового, але й чудово провести час.
Під час цієї екскурсії-пари ми спостерігали і фотографували різноманітних тварин: поранених птахів, лисиць, муфлонів, оленів і навіть ведмедів. Надовго запам’ята-ються нам червонокнижники, про яких ми дізналися не зі сторінок книжок,а навіть доторкнулися до окремих видів. Окрім того, нам вдалося побачити те, що не вдалося побачити багатьом відвідувачам парку в осінній період, а саме «танець павича». Дуже цікаво було поспостерігати за процессом годування і догляду за деякими тваринами.
На території головної садиби нас приємно вразив музей “Природа землі Галицької». Так, вам не здалося, саме музей. Але це не той музей, у класичному значенні, де нудний екскурсовод годинами розповідає те, що повинно бути цікаво для нас. Цей музей інший: ми опинилися в царстві її величності – матінки-природи. Перед нами зі стендів і вітрин постав Галицький національний парк у мініатюрі.
Ця «пара в довкіллі» надовго запам’яталася нам, як одна з найвеселіших і най-приємніших у цьому семестрі.
Підготували студенти групи ПР-22:
Аннюк Дмитро
Попович Дарина
Токар Наталія