Заняття у довкіллі

Що студенти розуміють під значенням слова пара (або іншими словами урок)? Перш за все, це думка про те, що пара обов’язково повинна проходити  у стінах  аудиторії чи кабінеті.

Проте ми, студенти групи ПР-22  і ПО-25, засвоювали нові знання безпосередньо у спілкуванні з природою. Одну з пар викладач екології  Гамбург М.В.  провела на свіжому повітрі, а саме у головній садибі  Галицького національного природного парку. Там нам вдалося не тільки дізналися багато нового, але й чудово провести час.

Під час цієї екскурсії-пари ми спостерігали і фотографували різноманітних тварин: поранених птахів, лисиць, муфлонів, оленів і навіть ведмедів. Надовго запам’ята-ються нам червонокнижники, про яких ми дізналися не зі сторінок книжок,а навіть доторкнулися до окремих видів.  Окрім того, нам вдалося побачити те, що не вдалося побачити багатьом відвідувачам парку в осінній період, а саме «танець павича».  Дуже цікаво було поспостерігати за процессом годування і догляду за деякими тваринами.

На території головної садиби  нас приємно вразив  музей “Природа землі Галицької». Так, вам не здалося, саме музей. Але це не той музей, у класичному значенні, де нудний екскурсовод годинами розповідає те, що повинно бути цікаво для нас. Цей музей інший: ми опинилися в царстві її величності –  матінки-природи. Перед нами зі  стендів і вітрин постав Галицький національний парк у мініатюрі.

Ця «пара в довкіллі» надовго запам’яталася нам,  як одна з найвеселіших і най-приємніших у цьому семестрі.

Підготували студенти групи ПР-22:

Аннюк Дмитро

Попович Дарина

Токар Наталія