Дислексія: що потрібно знати вчителю.

    22 листопада  в Івано-Франківському коледжі Державного вищого навчального закладу «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» в  рамках Декаднику циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності «Початкова освіта» для студентів 3 курсу спеціалізації «Англійська мова» було проведено англомовну  лекцію з практичним компонентом «Дислексія: що потрібно знати вчителю» (координатор – спеціаліст вищої категорії І. М. Кравченко). В умовах  імплементації інклюзивної освіти в загальноосвітній навчальний процес в Україні ця тема є актуальною. Що таке  специфічні розлади розвитку шкільних навичок? Які фактори їх зумовлюють?  Які характерні ознаки того, що дитина має певні специфічні розлади, зокрема дислексію?  І головне – як учителю та батькам створити умови для того, щоб учень  зміг опанувати навчальний матеріал? Відповіді на ці питання студенти отримали під час лекції. За допомогою текстів-симуляторів  студенти мали можливість «побачити світ» очима учня з дислексією та уявити труднощі, з якими він стикається кожного дня. Розуміючи природу дислексії, зокрема особливості функціонування головного мозку, майбутні вчителі вчилися обирати стратегії навчання, що допоможуть такому учневі розкрити його потенціал. Дитина з таким порушенням може бути успішною, якщо поряд з нею є люди, які знають, як їй допомогти. Впевнені, що наші студенти будуть саме такими фахівцями. Наприкінці лекції їм було запропоновано переглянути мультфільм та проаналізувати помилки дорослих (учителів, батьків) у ставленні до учня з дислексією.  З  цим завданням студенти впорались на «відмінно».