22 листопада в Івано-Франківському коледжі Державного вищого навчального закладу «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» в рамках Декаднику циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності «Початкова освіта» для студентів 3 курсу спеціалізації «Англійська мова» було проведено англомовну лекцію з практичним компонентом «Дислексія: що потрібно знати вчителю» (координатор – спеціаліст вищої категорії І. М. Кравченко). В умовах імплементації інклюзивної освіти в загальноосвітній навчальний процес в Україні ця тема є актуальною. Що таке специфічні розлади розвитку шкільних навичок? Які фактори їх зумовлюють? Які характерні ознаки того, що дитина має певні специфічні розлади, зокрема дислексію? І головне – як учителю та батькам створити умови для того, щоб учень зміг опанувати навчальний матеріал? Відповіді на ці питання студенти отримали під час лекції. За допомогою текстів-симуляторів студенти мали можливість «побачити світ» очима учня з дислексією та уявити труднощі, з якими він стикається кожного дня. Розуміючи природу дислексії, зокрема особливості функціонування головного мозку, майбутні вчителі вчилися обирати стратегії навчання, що допоможуть такому учневі розкрити його потенціал. Дитина з таким порушенням може бути успішною, якщо поряд з нею є люди, які знають, як їй допомогти. Впевнені, що наші студенти будуть саме такими фахівцями. Наприкінці лекції їм було запропоновано переглянути мультфільм та проаналізувати помилки дорослих (учителів, батьків) у ставленні до учня з дислексією. З цим завданням студенти впорались на «відмінно».