12 червня став визначною подією для студентів 4 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» (додаткова кваліфікація – вчитель англійської мови в закладах дошкільної освіти), які успішно представили результати своїх досліджень на інтегрованому захисті курсових проєктів з дисципліни «Країнознавство».
Захід відбувся за участі адміністрації коледжу та студентів, до події також дистанційно приєдналися студенти, які навчаються за індивідуальним графіком. Формат зустрічі об’єднав наукову аналітику та педагогічну креативність – кожна група представила результати власної дослідницької роботи та оригінальний курсовий продукт (стенд, банер або інтерактивний матеріал).
Тематика досліджень охоплювала широкий спектр актуальних питань:
- Порівняння систем дошкільної освіти Великої Британії та США;
- Інклюзивна освіта у закладах США та України;
- Сучасні підходи до вивчення іноземних мов у дошкільних установах Канади та Великої Британії;
- Компаративне зіставлення дошкільного виховання у Новій Зеландії та Австралії.
Демонстрація курсових продуктів носила творчий характер: глядачі залучалися до інтерактивних вправ, ігор, вікторин. Це дало змогу яскраво презентувати не лише теоретичні знання, а й практичну педагогічну майстерність. Випускники гідно представили свої курсові дослідження, довівши, що вміють поєднувати педагогічну творчість, міжкультурну обізнаність та фахову компетентність
Слово студенткам-четвертокурсницям
«Захист курсового проєкту став не лише завершенням навчального етапу, а й справжнім святом професійного зростання. Було надзвичайно приємно представити власні напрацювання та побачити, як творчі ідеї перетворюються на реальні інструменти для роботи з дітьми. Особливо запам’яталась атмосфера підтримки, щирості та взаєморозуміння, яка панувала упродовж всього заходу. Я горда з того, що ми змогли показати свій рівень і довести: ми готові до практичної діяльності».
Гуш Вероніка, ДО-41
«Цей день був хвилюючим і надзвичайно цінним. Захист курсового проєкту відкрив мені нове розуміння професії. Ми обговорювали освітні системи інших країн, порівнювали, аналізували та творчо презентували матеріал. Сам момент презентації пройшов легко й натхненно – ми добре підготувалися та вірили в те, що створили. Щиро дякую викладачам за підтримку, мотивацію та віру в кожну з нас!»
Кушнірчук Ольга, ДО-41
«Захист залишиться в моїй пам’яті надовго. Було надзвичайно приємно відчути, що наша підготовка і зусилля дали результат – ми змогли показати не лише знання, а й власний творчий підхід. Працювати над проєктом було цікаво: ми досліджували освітні підходи в інших країнах, створювали стенд, обирали найкращий формат для презентації. Дякую викладачам за цінні поради, терпіння і натхнення. Це був справжній професійний досвід!»
Дунда Вікторія, ДО-41
«Курсовий проєкт був присвячений порівняльному аналізу систем інклюзивної освіти в Сполучених Штатах Америки та Україні. У роботі розглянуто історичний розвиток інклюзії в обох країнах, законодавчі основи, принципи організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами, роль педагогів та асистентів, а також участь батьків у навчальному процесі.
Особливу увагу приділено спільним рисам, серед яких: прагнення до забезпечення рівного доступу до якісної освіти, адаптація навчальних програм та створення безбар’єрного середовища. Водночас проаналізовано і ключові відмінності, зокрема рівень фінансування, ступінь підготовки кадрів, наявність ресурсних центрів та підтримка з боку громадськості. У результаті дослідження сформульовано висновки щодо можливостей запозичення американського досвіду для вдосконалення системи інклюзивної освіти в Україні»
Мандзюк Адріана, ДО-42
«Сьогодні ми зробили ще один крок до професійного становлення! Захистили наш курсовий проєкт з країнознавства на тему: «Порівняння системи дошкільної освіти Великої Британії та США». Разом занурилися в освітні моделі провідних країн світу, щоб краще зрозуміти, як формуються перші кроки маленької особистості. Працювали над темою із справжнім інтересом та натхненням, бо знаємо – дошкільна освіта — це фундамент усього подальшого навчання та розвитку. Дякуємо нашому керівнику Сергію Мирославовичу Сидоріву за підтримку, поради та мотивацію і дякуємо всім, хто був поруч на цьому етапі. Це не просто оцінка, це – новий досвід, знання і впевненість у собі!»
Паньків Вікторія, ДО-41
«Під час написання курсової роботи на тему «Сучасні підходи у вивченні іноземних мов у дошкільних закладах Канади та Великої Британії» ми отримали цінний досвід. Було цікаво досліджувати, як іноземну мову викладають через гру, пісні, занурення та цифрові технології. Робота допомогла краще зрозуміти можливості впровадження іноземного досвіду в нашу практику. Захист пройшов хвилююче, але успішно. Було приємно представити свою роботу та отримати позитивні відгуки. Цей проєкт навчив нас працювати з джерелами, узагальнювати інформацію й мислити як педагог нового покоління.»
Катерина Сигіцька, ДО-43