Я хочу бути вчителем!

Я хочу бути вчителем! – защеміло Серце.

– Це неможливо, – сказала Причина.

– Це так бездумно, – зауважив Розум.

– Це марно, – відрізала Гордість.

– Спробуй, – шепотіла Мрія.

– Ти будеш учителем! – пообіцяла Доля.

І Бог дарував мені вчительську долю.

Не ту, що гладенька, не ту, що по полю

Між квітів пахучих стежиною в’ється,

З краплини роси тобі щиро сміється.

Не ту, що байдужа, не ту, що не знає,

Де мрія дитяча по світу блукає,

А ту, що у серці пташиною б’ється

І перед лихом ніколи не гнеться.

Таку, що не спиниш, не скажеш: доволі,

Бо вчитель – це сцена, де є усі ролі,

І кожну не грати, а нею прожити,

І душу дитячу у щастя зліпити.

Любов’ю горіти, на мить не згасати,

Якщо й не вдалося, навчити літати.

Весь світ пелюстковий до ніг пригорнути,

Щоб радість відчути – Людиною бути.

У тому вся суть: не для себе прожити,

А когось хоч трошки навчити любити,

Побігти в ромашки по літньому полю,

Спасибі, Господь, за учительську долю!

У житті кожної дитини, яка навчатиметься, є складний і цікавий період – перші дні перебування в закладі освіти. У дитини різко змінюється соціальний статус і оточення, на перший план виступає освітня діяльність, потіснивши гру. Тому практика «Спостереження за роботою вчителя–класовода в перші дні дитини в закладі освіти» – це відповідальний вид практики для майбутніх вчителів початкових класів, в процесі якої удосконалюється їх професійна підготовка.

Практика студентів третього курсу спеціальності 013 Початкова освіта проходила з 02 вересня до06 вересня 2024 року на базах практики м. Івано-Франківська, з якими укладено довгострокові угоди. Це ліцеї №№20, 23 імені Романа Гурика, 25, 26. В ході практики студенти мали можливість безперервно протягом першого тижня вересня спостерігати адаптацію дитини до нових умов навчання та виховання,  допомагали вчителям з організацією уроків, а також забезпечували дозвілля дітей на перервах, граючись з ними в різні веселі ігри.

13 вересня 2024 відбувся захист матеріалів навчальної практики «Спостереження за роботою вчителя-класовода у перші дні дитини в школі». Здобувачі фахової передвищої освіти Івано-Франківського коледжу   поділились цінним досвідом, який вони здобули під час тижневого перебування в закладі освіти. Кожен мав змогу висловити свої позитивні враження та незабутні спогади про тиждень проходження практики.

Відгуки практика

Захист навчальної практики ‘Спостереження за навчально-виховною роботою вчителя-класовода у перші дні дитини в школі’