Нещодавно Івано-Франківський фаховий коледж реалізував МОЛОДІЖНИЙ ХАКАТОН.
Мета заходу – допомогти молоді визначитися з їх майбутньою професією, познайомити їх з провідними фахівцями в галузі, а також допомогти створити перший кейс у сфері ІТ, дизайну та освіти.
Захід у форматі традиційного хакатону — події, під час яких учасники працюють разом протягом 24-48 годин, фокусуючись на різноманітних викликах. У процесі відбувається поглиблення в інтенсивну командну роботу, а ідеї трансформуються у реальність в межах жорсткого таймінгу.
Подія зібрала таку аудиторію:
- школярів 9-11 класів, котрі задумуються над освітою, і перед ними стоїть виклик “куди далі”?
- студентів 2-3 курсу, період, коли молодь уже познайомилися з спеціальністю, і мають можливість створити кейс, який будуть використовувати в резюме
- представників громадського простору, котрі мають свої ідеї,що шукають простір для реалізації
У рамках заходу відбулася панельна дискусія за темою “Освіта 2024: як реалізуватися коли ти представник молоді?”
Під час панельної дискусії свої думки представили:
- Мар’яна Циганин, заступник директора Департаменту молодіжної політики та спорту Івано-Франківської міської ради – начальник відділу молодіжної політики
- Яна Гутів, випускниця Української Академії Лідерства
- Руслан Братусь, ІТ фахівець компанії Volpis
- Діана Глушкевич, випускниця коледжу спеціальності “Дошкільна освіта”, вчитель історії та вихователь.
- Ірина Маланій, випускниця коледжу спеціальності “Початкова освіта”, вчитель початкових класів.
- Анна Прокопів, випускниця коледжу спеціальності “Дошкільна освіта”, логопед.
- Оксана Головата, Директор Приватного закладу дошкільної освіти (ясел-садка) “Благозаврик”.
Допомогти молоді створити перший кейс зголосилися провідні спікери в сфері ІТ:
- Представники компанії Sombra, що розповіли про технологічні тренди та інновації штучного інтелекту в IT.
- Представник компанії Coax Software, який розповів як обрати вірний напрямок в ІТ сфері, як зробити перший крок у світ ІТ та подолати виклики.
- Представниця компанії Softserve, яка розповіла та провела воркшоп про проджект менеджмент в ІТ.
Команди освіти мали можливість познайомитися з приватною гімназією “Крила”, малими школами “Kaizen” та молодіжною організацією Alliance of Development.
Профільна група дизайнерів працювала разом із Архітектурно – дизайнерською та будівельною компанія МБА, Максимом Бартко – засновником, архітектором, дизайнером компанії та Наталією Мартинюк, – співзасновницею StudioM3 та засновницею першого в Івано-Франківську шоуруму унікальних українських меблів ШУМ.
Другого дня учасники весь день працювали активно над завданнями у воркшопах щодо залучення інвестицій до проєктів, робота над цільовою аудиторією та пошук інсайтів та структуризацією завдань у мультимедійну презентацію.
Також на заході брала участь команда менторів, що допомагала учасникам виконувати завдання.
Команди успішно впоралися із завданнями за допомогою реалізованих методів від менторів, а саме співробітництво: у цьому підході сторони працюють разом для досягнення спільної мети або вирішення проблеми. Вони об’єднують свої зусилля та ресурси для знаходження взаємовигідного рішення. Співробітництво може призводити до більш ефективних результатів і підвищення ступеня задоволеності всіх сторін.
Також ми працювали за допомогою компромісу: цей метод передбачає знаходження середнього рішення, яке враховує потреби обох сторін, але може вимагати жертвування окремих аспектів. Наприклад, дві сторони можуть укласти угоду, де кожна з них отримує часткове задоволення своїх вимог, але не в повному обсязі.
Важливий метод який був застосований – дизайн-спринт: учасники розробляють інноваційні дизайн-рішення для конкретного завдання чи проблеми протягом короткого періоду, наприклад, 24 години. Цей метод дозволяє швидко генерувати та тестувати ідеї, щоб знайти ефективні рішення.