Вивчення професійних дисциплін потребують поєднання теоретичних знань і практичної підготовки. Ефективним інструментом для цього слугує думка експертів. 14 листопада відбувся навчально-практичний захід з питань захисту прав людини у сфері туризму зі студентами спеціальності «Туризм». Для обговорення студентам були запропонові такі питання:
1.Політика конфіденційності та захисту персональних даних у туристичній галузі . Правову оцінку цьому питанню надала Людмила НЕПИЙВОДА – представниця Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Експерт підкреслила необхідність захисту конфіденційної інформації в туристичній галузі, особливо в технологічному інформаційному просторі . Наголосила на інструментарії захисту персональних даних в законодавчому полі та проаналізувала стандарти їх дотриманя в туристичній галузі. |
2.Захист прав споживачів у контексті надання готельно – ресторанних послуг . Олександр ГРИБИК – начальник управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області аргументовано і доступно проаналізував права споживача в законодавчому полі України, визначив механізми регулювання проблемними ситуаціями для вирішення порушень в контексті надання туристичних послуг та обслуговування в готелях та ресторанах. Для більш наглядного вивчення були змодельовані проблемні ситуації в яких можуть опинитися споживачі та з шляхи їх вирішення в законодавчому полі. |
Державне регулювання рекламної індустрії та дотримання антитютюнового законодавства. Практичні кейси порушень законодавства у сфері реклами / експерт Валентина СЕНЧУК – завідувач сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства, пробірного контролю Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області. Під час своєї розмови вона підкреслила значимість реклами в сучасному світі, яка створює реальний і віртуальний світ для споживачів послуг, в тому числі туристичних. Охарактеризувала основні тези Закону України «Про рекламу» та зміни введені в 2023 році. Цими змінами встановлено вимоги до реклами на платформах спільного доступу , вимоги до електронних комунікацій. Прокоментувала додаткові обмеження та заборони стосовно реклами тютюнових виробів. |
Питання подані для обговорення актуальні і необхідні для професійної обізнаності студентів, майбутніх фахівців готельно – ресторанних суб’єктів господарювання.
Разом до перемоги!