Педагогічні ідеї класичної та сучасної науки – вічні та вкрай важливі у вихованні підростаючого покоління, а коли мова йде про порушення у мовленнєвому розвитку дитини-дошкільника, то це вже постулат. У цьому вкотре переконалися викладачі та студентки 4-го курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» Івано-Франківського фахового коледжу.
8 червня 2023 р. майбутні фахівці закладів дошкільної освіти мали змогу показати свій наукових рівень, розкриваючи основні аспекти теоретичних та практичних досліджень.
Авторами проектів були представлені результати актуальних, цікавих наукових та практичних досліджень. Були представлені друковані посібники, вправи, ігри та обладнання до них, використання яких спрямоване не лише на максимальну мовленнєву корекцію, а й на когнітивний, моторний розвиток дитини.
Члени комісії О.М. Сидорук, О.Д. Селепій зазначили, що логопедія, знаходячись на межі лінгвістики, психології та медицини, все більше адаптує досягнення медицини до своїх потреб, які допомагають оптимізувати роботу вихователя логопедмчних груп та вчителя-логопеда. Використання у логокорекційній роботі нейростимуляційних підходів є новою сходинкою в оптимізації процесу корекції мовлення дітей, передумовою для подальшого використання класичних прийомів логопедичної допомоги та кроками у досягненні максимально можливих результатів у подоланні мовленнєвих порушень. Адже, розвиток мовлення, що включає вміння чітко вимовляти звуки і розрізняти їх, володіти артикуляційним апаратом, правильно побудувати речення, складати зв’язну розповідь, одне з нагальних проблем, що стоять перед ЗДО.