В істині цієї крилатої фрази переконалися студентки 4 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» спеціалізації «Логопедія». Наші представниці 25 березня 2021 року взяли участь у семінарі-практикумі «Полісенсорний метод як засіб формування комунікативної компетентності дітей із ТПМ», організованому Кудярською Тетяною Романівною, завідувачем логопедичного пункту Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради. Серед присутніх були й викладачі та студенти-магістранти кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Прикарпатського національного університету.
Спочатку «господарями» заходу був запропонований огляд-«мікс» освітніх здоров’язбережувальних технологій. Щоб опрацювати практичне втілення запропонованої теми та дізнатися шляхи використання полісенсорного методу в навчанні, спікерами (за сумісництвом нашими викладачами – Богославець Н.В., Салигою І.М., Скавінською Л.М., Трохимчук М.О.) було запропоновано «відвідати» майстер-класи від носіїв педагогічного досвіду. Присутні працювали в окремих сесійних залах на платформі Zoom, що дозволило отримати, вивчити та обговорити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохотило допомагати один одному вчитися навчаючи.
Таким способом здобуті практичні навички та відповідні знання студентки презентували, повернувшись в загальну аудиторію, та представили спільні напрацювання щодо використання різних технік в роботі з казкою.
Кілька відгуків про участь від наших студенток спеціальності «Дошкільна освіта»:
«Дякуємо вам і щиро радіємо, що в нас є можливість здобувати знання під керівництвом таких спеціалістів – творчих та креативних професіоналів своєї справи !!!»
Наталя Юречко
«Дякуємо за можливість взяти участь у мегакрутому заході. Все, що почули, будемо застосовувати в безпосередній роботі з дошкільниками».
Соломія Шолопак