11 березня 2021 року в он-лайн-форматі відбулося засідання обласного методичного об’єднання методистів закладів фахової передвищої освіти Івано-Франківської області. Модератором зустрічі була методистка ІФБМК І.І. Гафійчук. Інноваційна освіта та атестація викладачів – основні теми засідання обласного методоб’єднання методистів області.
З метою обміну досвідом роботи, основна увага приділялася навчанню з використанням дистанційних технологій, використанню інноваційних методик та інструментів.
З презентацією досвіду роботи виступила методист Івано-Франківського фахового коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» Л.М. Ликтей, яка побудувала свою доповідь на основі теми «Професіоналізм, інновації, творчість – основа розвитку потенціалу педагога». Означена тема є дотичною до методичної проблеми, над якою зараз працює Івано-Франківський фаховий коледж ПНУ та працюватиме впродовж наступних п’яти років. Методист проінформувала про різні цифрові ресурси, програми, інструменти, які використовуються в освітньому процесі викладачами коледжу з метою належного провадження освітнього процесу в умовах, що склалися. Доповідач акцентувала свою увагу і на підвищенні фахового рівня педагогів, медіакомпетентності, міжнародній та науковій діяльностях тощо.
Доповідачами були також методист М.Б. Мамчук, яка ознайомила членів МО з роботою навчально-методичного центру ВСП «Надвірнянський фаховий коледж НТУ», партнерською взаємодією учасників освітнього процесу, впровадженням інноваційних технологій, участі у грантових проектах тощо.
Атестація педагогічних працівників коледжів – це ще одне важливе питання, яке було розглянуто на засіданні МО. Голова методичного об’єднання І.І. Гафійчук нагадала членам МО про вимоги щодо оформлення атестаційної документації та ін.
Такі засідання, в оф-лайн чи он-лайн форматах надзвичайно важливі та актуальні, оскільки проводяться з метою обміну досвідом. Їхня мета – удосконалення методичного-практичного рівня, професійної та фахової компетентностей членів МО у відповідності до основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів громадянського суспільства, установ і закладів освіти, потреб споживачів освітніх послуг.