Захист виробничої практики студентів 4-го курсу спеціальності “Право”

Для студентів 4  курсу виробнича практика стала завершальним етапом підготовки фахового молодшого бакалавра. При проходженні  практики студенти мали змогу закріпити теоретичні знання, які вони отримали під час навчання, і набути практичних навиків для роботи по спеціальності. 16 червня відбувся захист Читати далі

Державна атестація — завершальний етап фахового зростання здобувачів освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта»

У ВСП «Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника» розпочалася державна підсумкова атестація здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Державна атестація — це не лише фінальний етап освітнього процесу, а й надзвичайно відповідальна мить професійної зрілості, коли майбутній Читати далі

Формування читацької культури майбутніх вихователів: сучасна література в юнацькому читанні

Читання — це не просто хобі, а шлях до самопізнання, розвитку уяви та формування особистості. Саме тому студенти І курсу  спеціальності «Дошкільна освіта» охоче долучилися до занять із курсу «Сучасна література в юнацькому читанні», що проводились у межах вивчення зарубіжної Читати далі

Захист виробничої практики спеціальності 241 – «Готельно-ресторанна справа»

16 червня 2025 року відбувся захист звітів з виробничої практики студентами групи ГРС – 31 спеціальності 241 – «Готельно-ресторанна справа» Виробнича практика проходила квітень-червень 2025 року у найкращих закладах ресторанного та готельного господарства: ВК «Магурка», ГРК «Верховель», ВК«Водограй Карпат», Апарт-готель Читати далі

Захист навчальної практики на другому курсі спеціальності 241 – «Готельно-ресторанна справа»

16 червня на другому курсі спеціальності 241 – «Готельно-ресторанна справа» відбувся захист навчальної практики. На захисті студенти другокурсники успішно представили свої доробки, які ними були зроблені впродовж тижня на практиці в готельно-ресторанному комплексі «Верховель». Звіт відображав результати теоретичної та практичної Читати далі

Навчальна практика – логічне продовження процесу теоретичного навчання!

На спеціальності Готельно-ресторанна справа студенти другого курсу впродовж тижня (9-13 червня) проходили навчальну практику в готельно-ресторанному комплексі “Верховель” Під час практики ознайомилися з особливостями організації роботи готельного та ресторанного підрозділів, вивчили основні стандарти обслуговування гостей, правила етикету, а також специфіку Читати далі

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – ЗАВЕРШАЛЬНИЙ КРОК ДО ОМРІЯНОЇ ПРОФЕСІЇ!

На Педагогічному відділенні розпочала роботу екзаменаційна комісія у складі: голови комісії  – Якимів Світлани Миколаївни, стейкхолдера, директора ліцею №25, члена комісії – Цюняк Оксани Петрівни, професора кафедри початкової освіти та освітніх інновацій, члена комісії – Гоцуляк Катерини Іванівни, голови циклової Читати далі

Навчальна практика в дії: досвід студентів у компанії «Фірма Надія»

У рамках навчальної практики студентів спеціальності « Туризм і рекреація” під керівництвом викладача професійно-фахових дисциплін Світлани Бурчак відбулася пізнавальна та натхненна зустріч з керівниками структурних підрозділів одного з провідних підприємств туристичного бізнесу регіону — ТОВ «Фірма Надія». Під час візиту Читати далі

Кар’єрний нетворкінг відбувся!

13 червня в актовій залі Івано-Франківського фахового коледжу ПНУ імені Василя Стефаника відбулася подія, яка зібрала десятки зацікавлених абітурієнтів — «Кар’єрний нетворкінг». Захід проведено на найвищому рівні: сучасно, креативно, цікаво, інтерактивно! Учасники мали змогу ближче познайомитися з освітніми програмами Початкова Читати далі

Захист курсових проєктів студентів IV курсу спеціальності «Дошкільна освіта»: дослідження, що формують професійний фундамент

Цьогорічні дослідження, які були презентовані з навчальної дисципліни «Логопедичні практикуми», охоплювали такі напрями корекції мовлення: розвиток фонетико-фонематичної та лексико-граматичної сторін мовлення, зв’язного мовлення, формування мовленнєвого дихання та темпо-ритмічної організації мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями. Зазначені напрями є взаємопов’язаними та Читати далі