Практичний аспект підготовки студентів Івано-Франківського фахового коледжу

Вчити себе самого –  благородна справа, але ще

благородніша – вчити інших; до речі, останнє куди легше.

Марк Твен

 

Практика – надважлива складова освітнього процесу майбутнього фахівця.

Основними завданнями практики для студентів 3 курсу групи ПО-34 вважаємо ознайомлення з особливостями періоду адаптації дитини-школяра до нових умов її перебування у школі, уміння студентів аналізувати освітній процес і педагогічні явища, які відбуваються під час навчання.

Важливою складовою виробничої педагогічної практики є: ознайомлення з системою роботи освітнього закладу, комплектування класів, принципи розподілу учнів по класах, розміщення учнів у класах, щоденне спостереження та аналіз уроків, проведення виховних бесід та виховних заходів тощо.

Не зважаючи на перешкоди, викликані  COVID-19, студенти Івано-Франківського фахового коледжу зуміли відкрити для себе особливості змісту та методики навчально-виховної роботи з дітьми. «Практичний мікс» (навчання у Івано-Франківському ліцеї №23 ім. Р.Гурика відбувалося онлайн та офлайн паралельно) зосередив увагу студентів-практикантів на усвідомленні важливості апробації та впровадження змішаної форми навчання. Це призвело до розвитку умінь студентами аналізувати різноманітні форми організації освітнього процесу, визначати позитивні та негативні сторони провадження змішаного навчання, а головне – формувати у собі сучасного вчителя, тьютора, коучера, модератора, освітнього менеджера.

Навчання у означеному освітньому закладі відбвається за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» та вровадженням стандартів НУШ. Побувавши на практиці, студенти коледжу усвідомили, що Івано-Франківські ліцеї впевнено прямують до інтеграції у світові та європейські освітні процеси. Для себе зрозуміли: затребуваним є той учитель, який крокує у ногу з часом!