На занятті з ОК «Спеціальна педагогіка з методикою індивідуальної корекції» (викладач Сидорів Лідія Михайлівна), студенти мали можливість прослухати та проаналізувати презентацію, присвячену особливостям розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Обговорення допомогло краще зрозуміти потреби таких дітей, а також шляхи створення для них комфортного, доброзичливого та розвивального освітнього середовища.
Особливо зворушливим моментом заняття став перегляд короткометражного мультфільму «Мотузки». Це щира й чутлива історія про хлопчика з тетраплегією — порушенням, що вражає всі чотири кінцівки. Попри те, що він не міг розмовляти й рухатися, хлопчик тонко відчував світ. Поруч була дівчинка, яка щодня підтримувала його, не зважаючи на діагноз. Вона прив’язувала до його рук і ніг мотузки, щоб допомогти рухатися й гратися, — щоб він міг відчути радість життя.
Цей мультфільм нагадав усім присутнім, наскільки важливими є підтримка, людяність і щирість у взаємодії з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
Після перегляду відбулася практична частина заняття: студенти виконували вправи й брали участь в іграх, розроблених для дітей із порушеннями психічного розвитку. Це дало можливість відчути себе як у ролі педагога, так і в ролі дитини з ООП. Такий досвід допомагає глибше зрозуміти індивідуальні потреби вихованців, формує емпатію та професійну готовність майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному середовищі.