В межах вивчення дисципліни «Технологія інтегрованого навчання у початковій школі» студенти Педагогічного відділення групи ПО-42 мали змогу зануритися в цікаве та важливе дослідження — як ігрова діяльність впливає на ефективність уроків в умовах інтеграції. Майбутні педагоги підготували та провели уроки, де застосували інтеграцію двох і більше освітніх галузей у формі гри-подорожі, конкурсу-аукціону. Вони продемонстрували розуміння принципів інтеграції та вміння втілити їх у практичну діяльність, добре засвоїли місце ігрової діяльності на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Студенти використали власноруч виготовлений дидактичний матеріал, наочність, мультимедійні засоби. Заняття були наповнені креативом та приємною атмосферою. Дякуємо викладачці дисципліни Сороколіті Ользі Володимирівні за креативні завдання, які мотивують мислити ширше, шукати нестандартні підходи й формувати сучасний погляд на освіту.