5 червня відбувся захист курсових проєктів студентів 4 курсу спеціальності «Початкова освіта» з дисципліни «Передовий досвід та авторські методики навчання». На заході були присутні керівники курсових проєктів — Кравченко Ірина та Сидорів Сергій, а також голова циклової комісії спеціальності 013 «Початкова освіта» — Гоцуляк Катерина, які відзначили високий рівень підготовки студентів, практичну значущість представлених робіт та інноваційність обраних тем.
Тематика проєктів охоплювала найактуальніші напрями сучасної методики викладання англійської мови в початковій школі:
- Штучний інтелект у роботі вчителя англійської мови;
- Перевернутий урок (Flipped classroom) в умовах НУШ;
- Використання освітніх платформ (Kahoot, Quizlet, Wordwall) для навчання англійської мови у початковій школі;
- Застосовування методики сторітейлінгу у навчанні англійської мови;
- Використання пісень та римівок у навчанні англійської мови;
- Метод фоніксів як ефективний підхід до навчання читання.
Студенти представили різнопланові курсові продукти, які були апробовані під час педагогічної практики: дидактичні ігри, інтерактивні вправи та авторські методичні розробки.
Відгуки студентів щодо досвіду під час роботи над курсовим проєктом:
«Нам було надзвичайно цікаво досліджувати цю тему, адже сторітелінг — це не просто розповідання історій, а дієвий інструмент розвитку мовлення, мислення та уяви учнів. Найцікавішим етапом стала апробація навчальної настільної гри «English Storytelling» у 3-х класах під час педагогічної практики. Діти із захопленням створювали історії, були активними та мотивованими. Нам, як майбутнім вчителям, було приємно бачити, як гра пожвавлює уроки й сприяє залученню кожної дитини. Ми задоволені результатами й натхненні шукати шляхи, які зроблять вивчення англійської мови доступним, цікавим та захоплюючим процесом кожної дитини». – Реміцька Тетяна, Луцька Уляна та Плавюк Анастасія.
«Зміст моєї роботи був присвячений вивченню та практичному застосуванню моделі уроку “Flipped Classroom” в умовах НУШ. Працюючи над посібником, я навчилася структурувати матеріал, придумувати різні вправи, створювати та добирати інтерактивні вправи, адаптовані до віку учнів, і використовувати цифрові інструменти для підтримки навчального процесу. Робота допомогла мені глибше зрозуміти, як поєднувати інноваційний підхід із потребами сучасного класу. Працюючи над курсовим проєктом зрозуміла, наскільки є важливими як теоритичні так і практичні вміння для роботи з учнями, щоб давати їм знання та мотивувати до навчання». – Мосейчук Вікторія.
Захист засвідчив не лише ґрунтовні знання студентів, а й їх здатність творчо підходити до професійної діяльності та впроваджувати сучасні освітні інновації в практику початкової школи.
Студентка 4 курсу спеціальності «Початкова освіта»
Марта Шенішевська