У межах вивчення дисципліни «Основи інклюзивної освіти» (викладач — Ірина Салига) студенти І курсу спеціальності «Дошкільна освіта» взяли участь у практичному занятті у формі воркшопу на тему «Я — дитина особлива».
Захід став не лише способом закріпити теоретичні знання, а й справжнім емоційним зануренням у світ дітей з особливими освітніми потребами. Через інтерактивні завдання, групову роботу, моделювання освітніх ситуацій та рефлексію учасники змогли глибше зрозуміти, з якими труднощами щодня стикаються діти, наскільки важливою є підтримка педагогів, а також як формуються професійні установки на толерантність, прийняття та співпереживання.
Особливо цінним стало усвідомлення студентами унікальності кожної дитячої особистості, необхідності врахування індивідуального досвіду та потенціалу кожної дитини. Практичне заняття допомогло подивитися на освітній процес очима дитини, яка почувається «іншою», — і саме це сприяє формуванню глибокого розуміння інклюзії як філософії рівності, прийняття, взаємоповаги та любові до кожного.
Це заняття залишило по собі не лише знання, а й глибокі емоції. Воно надихнуло майбутніх фахівців дошкільної освіти працювати ще відповідальніше, бути ще уважнішим до кожної дитячої історії.
Матеріал підготувала студентка групи ДО-11 Вікторія Богуцька .