Упродовж тижня на Відділенні дошкільної освіти коледжу відбулися збори для батьків студентів І-ІІ курсів. Ці зустрічі стали чудовою нагодою для відкритого діалогу між адміністрацією, академнаставниками, викладачами та батьками, а також для обговорення ключових питань освітнього процесу в коледжі.
Ключові теми для обговорення:
- Особливості освітнього процесу.
Батьків було проінформовано про графік освітнього процесу: до 1 грудня триває авдиторне навчання, з 1 до 22 грудня — самостійна/індивідуальна робота та контроль її виконання, а з 23 грудня розпочнуться зимові канікули. - Академічна успішність студентів.
Обговорили підсумки успішності, критерії оцінювання, важливі дедлайни та рекомендації для покращення результатів навчання. - Виступи викладачів-предметників.
Запрошені викладачі поділилися з батьками своїми враженнями про навчання студентів та надали корисні поради щодо успішної підготовки до занять. - Адаптація першокурсників.
Обговорювали особливості адаптації до навчання в коледжі, нові вимоги до самостійної роботи та важливість розвитку таких навичок, як тайм-менеджмент та відповідальність. Також було порушено тему проживання в гуртожитку та можливі виклики, з якими стикаються студенти. - Відвідуваність та дисципліна.
Наголосили на важливості регулярної відвідуваності занять і дотримання дисциплінарних правил. Батьків ознайомили з наслідками пропусків без поважних причин та загальними правилами поведінки. - Дозвілля студентів.
Куратори академічних груп поділилися з батьками інформацією про екскурсії, виховні заходи та позаавдиторну роботу, яка допомагає студентам всебічно розвиватися.
Батьківські збори вкотре підтвердили, наскільки важливою є тісна співпраця між адміністрацією, викладачами, студентами та їхніми батьками. Лише разом, у постійному діалозі та взаємній підтримці, ми можемо створити сприятливі умови для успішного навчання, гармонійного розвитку студентів та їхньої підготовки до майбутньої професійної діяльності. Такі зустрічі сприяють зміцненню довіри, формуванню спільного бачення цілей і завдань, а також мотивують до подальших кроків у напрямку якісної освіти.