Особливості розвитку спілкування дорослого і дитини у дошкільному віці

Саме такою була тема відкритого семінарського заняття з ОК «Дитяча, загальна психологія», яке провела викладачка Тетяна Клубочкіна разом зі студентами ІІІ курсу Відділення дошкільної освіти Івано-Франківського фахового коледжу КНУВС у межах тижня циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності А2/012 Дошкільна освіта.

Під час заняття студенти не лише з’ясували, що спілкування є засобом отримання й засвоєння досвіду, а й усвідомили його значення для розвитку індивідуальності дитини, формування вміння ділитися власними почуттями та здобутками, дарувати іншим увагу, пошану й тепло.

У дискусіях майбутні фахівці жваво обговорювали засоби комунікації, стилі педагогічної діяльності та модель оптимального спілкування педагога з дитиною. За допомогою діалогів, вправ та відеофрагментів студенти переконалися, що спілкування від перших днів життя дитини є фундаментом її соціалізації, а порушення у цій сфері можуть спричиняти суттєві труднощі у стосунках із дорослими.

Завершальним етапом роботи стали презентовані студентами інтелектуальні карти, які узагальнили головні ідеї та висновки заняття.