Формування читацької культури майбутніх вихователів: сучасна література в юнацькому читанні

Читання — це не просто хобі, а шлях до самопізнання, розвитку уяви та формування особистості. Саме тому студенти І курсу  спеціальності «Дошкільна освіта» охоче долучилися до занять із курсу «Сучасна література в юнацькому читанні», що проводились у межах вивчення зарубіжної літератури.

Майбутні педагоги мали чудову нагоду представити власні читацькі вподобання, обговорити враження від прочитаних творів і порекомендувати найцікавіші книги своїм одногрупникам. У центрі читацьких інтересів — твори українських та зарубіжних авторів, які щиро відгукуються в душі сучасної молоді: романтичні історії, фентезі, пригодницька та мотиваційна література, психологічні драми.

Серед обговорюваних авторів — Джоджо Мойєс, Джон Ґрін, Джей Кей Ролінґ, Андрій Бачинський, Тесс Холідей, Ліна Костенко та інші. Їхні твори надихають, викликають емоційний відгук, спонукають до роздумів і, що важливо, можуть бути корисними у професійному становленні вихователя.

Заняття пройшло у формі відкритого літературного діалогу під керівництвом викладача зарубіжної літератури Марії БАГРІЙ. Кожен студент не лише розповідав про улюблену книгу, а й аналізував її потенційну цінність для майбутньої педагогічної діяльності. Адже сучасна література — це й джерело мовленнєвого розвитку, і засіб емоційного збагачення, і місток до формування моральних орієнтирів.

Читати — означає зростати. А для вихователя — це ще й відповідальна місія: запалити в серці дитини любов до книги, яка супроводжуватиме її все життя.