Цьогорічні дослідження, які були презентовані з навчальної дисципліни «Логопедичні практикуми», охоплювали такі напрями корекції мовлення: розвиток фонетико-фонематичної та лексико-граматичної сторін мовлення, зв’язного мовлення, формування мовленнєвого дихання та темпо-ритмічної організації мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями. Зазначені напрями є взаємопов’язаними та реалізуються у тісній взаємодії, адже порушення одного аспекту мовлення призводить до труднощів інших.
Мовленнєва корекція є комплексним процесом, спрямованим на подолання різних видів порушень мовлення та розвиток комунікативних навичок. Це твердження стало ключовим на захисті курсових проєктів студенток спеціальності «Дошкільна освіта», додаткової кваліфікації «Логопедія», який відбувся у науково-практичній та теплій атмосфері.
Під керівництвом Трохимчук М.О., Скавінської Л.М., Богославець Н. В., Скавінської І. Л. студентки представили напрацювання, демонструючи розуміння актуальності проблемного питання, вміння працювати із джерелами, проводити аналіз, робити висновки й пропонувати дієві рішення для логопедичної практики.