Захист переддипломної педагогічної практики здобувачів освіти спеціальності “Дошкільна освіта”: демонстрація професійної зрілості та педагогічної майстерності

На Відділенні дошкільної освіти відбувся захист переддипломної педагогічної практики студенток 4 курсу спеціальності “Дошкільна освіта”, що став своєрідною кульмінацією їхнього професійного становлення. Захід перетворився не лише на підсумкову зустріч, а й на справжнє свято педагогічної творчості, ініціативності та глибокого розуміння сучасних освітніх тенденцій.

У рамках захисту здобувачки освіти презентували результати своєї роботи у закладах дошкільної освіти, акцентуючи увагу на впровадженні інноваційних педагогічних технологій. Зокрема, у своїх презентаціях студентки яскраво висвітлили застосування:

  • Реджіо-провокацій — сучасного підходу, що стимулює інтерес дітей до пізнання світу через інтерактивне середовище;

Інтерактивних методів, як ефективної форми організації діяльності, що забезпечує активну освітньо-мовленнєву і комунікативну взаємодію усіх учасників освітнього-процесу.

  • Мнемотехніки як технології розвитку мовлення, яка дозволяє ефективно засвоювати інформацію через візуалізацію, асоціації та символи;
  • Нетрадиційних методів образотворчої діяльності, що сприяють розвитку креативності, естетичного сприйняття та самовираження дошкільників;
  • Мнемотехніки як технології розвитку мовлення, яка дозволяє ефективно засвоювати інформацію через візуалізацію, асоціації та символи;

Особливою родзинкою заходу стала відеопрезентація реалізації міжнародного проєкту Character International, у межах якого студентки працювали над формуванням ключових рис характеру в дітей: надійність, чесність, повага, справедливість, відповідальність, сміливість, турбота і надія.

Цінності не просто обговорювалися на теоретичному рівні — вони проживалися дітьми в процесі ігрових занять, щоденного спілкування та участі в реальних життєвих ситуаціях. Такий підхід продемонстрував глибоку емпатію практиканток, їхнє розуміння вікових особливостей дітей і здатність вибудовувати педагогічну взаємодію на основі етичних норм.

Важливою частиною заходу став аналіз результатів практики, який провели керівники-методисти практики: Оксана Селепій, Ірина Бей, Ольга Гурей та Софія Пилипишак. Вони надали фахову оцінку роботі здобувачів освіти, відзначили позитивні сторони їхньої діяльності, акцентували увагу на індивідуальних досягненнях практикантів, а також окреслили перспективи для подальшого професійного розвитку.

Захист практики вкотре довів, що наші здобувачі освіти — не просто студенти, а майбутні професіонали з високим рівнем педагогічної культури, готові до викликів сучасної дошкільної освіти. Їхня робота надихає, а результати —вражають.

Щиро дякуємо керівникам практики, директорам закладів дошкільної освіти та усім причетним за сприяння у формуванні майбутніх фахівців!