Практика з хореографії: шлях до серця дітей через рух і емоцію

У квітні 2025 року наша група студентів спеціальності “Хореографія” проходила виробничу практику з додаткової кваліфікації хореографія. Метою практики було не лише перевірити свої педагогічні навички, а й зануритися у світ дитячої емоційності, творчості та безмежного ентузіазму. Ми проводили уроки хореографії, розробляли конспекти, вивчали вікові особливості дітей та намагалися передати їм любов до танцю.

Відгуки студентів: “Ми мали змогу проходити практику у ліцеї №25 під керівництвом вчителя наставника Савчук Віталія Олександровича! Нам дуже сподобалась ця практика. Ми були максимально активними, брали участь у всіх етапах підготовки та проведення занять. Діти з великим захопленням брали участь у уроках — це було дуже помітно й надихаюче. Хореографія стала для них справжнім джерелом радості, і це зробило наш досвід незабутнім.”

«Ми проходили виробничу практику з додаткової кваліфікації в Початковій школі №26 Івано-Франківської міської ради. Нам дуже сподобалося працювати з учнями та долучатися до освітнього процесу. Нам пощастило співпрацювати з учителем хореографії Сачинською Оксаною Ярославівною, яка не лише проводить уроки, а й керує шкільним гуртком “Перлинка”, що активно діє у закладі.»

Група ПО-43 проходили практику по додатковій спеціалізації в ліцеї №18 міста Івано-Франківська. Там нас зустріла випускниця нашого коледжу Міщанін Діана Андріївна, під її керівництвом ми робили перші свої кроки. Діана Андріївна поділилася досвідом і дала нам настанови. Будні були насичені враженнями та позитивними емоціями.

Група ПО-45 проходила практику з додаткової спеціалізації “Хореографія” у ліцеї №25. Щодня студенти були присутні на практиці, активно проводили уроки з хореографії для школярів, допомагали викладачам та брали участь в організації й проведенні весняних гаївок.

Практика стала чудовою нагодою для здобуття професійного досвіду та реалізації творчих ідей. Окрему, щиру подяку хочемо висловити Роксолані Олегівні, яка постійно підтримувала нас протягом усього періоду практики. Її професіоналізм, відданість справі, терплячість і щире бажання ділитися знаннями стали для нас прикладом справжнього педагога. Вона щедро вкладала в нас свої вміння, досвід і тепло, що стало для нас безцінною допомогою. Ми надзвичайно цінуємо її працю та щиро вдячні за все, що вона зробила для нас! Висновок: Практика стала для нас не лише перевіркою знань, а й глибоким емоційним переживанням. Ми побачили, як танець здатен об’єднувати, зцілювати, відкривати нове. Це був не просто етап навчання — це була пригода, яка залишила в серці слід. Ми вдячні за можливість бути частиною цього процесу й ще раз переконалися, що обрали правильний шлях.