Освітній процес на спеціальності «Туризм і рекреація» — це завжди про актуальність, професійність і взаємодія з практиками. У рамках вивчення дисципліни «Технологія і організація туристичного обслуговування» відбулася лекція-дискусія за участі випускниці коледжу спеціальності «Туризм» Анастасії Андрусяк, яка вже реалізовує себе у професійній діяльності. Це була не просто лекція, а щира розмова з фахівчинею, яка ще нещодавно була студенткою, а сьогодні — впевнено крокує професійним шляхом у туристичній сфері. Тема зустрічі — «Претензійна робота в туризмі» — надзвичайно важлива й водночас складна. Адже якісне обслуговування клієнтів і робота зі скаргами — невід’ємна частина діяльності у сфері туризму. Під час лекції Анастасія:
- поділилася реальними кейсами з власної професійної практики;
- висвітила ключові аспекти роботи з претензіями;
- наголосила на важливості професійної компетентності в сфері обслуговування.
Заняття відбулося у форматі інтерактивної лекції-дискусії: студенти працювали в групах, аналізували конкретні ситуації, долучалися до активного обговорення. Координацію освітнього процесу здійснювала викладач дисципліни Вольвин Е.М., яка також виступила в ролі експертки, доповнюючи практичні ситуації коментарями та роз’ясненнями.
Залучення випускників, практиків і креативні формати занять — невід’ємна частина підготовки майбутніх фахівців спеціальності «Туризм і рекреація», що дозволяє студентам краще зрозуміти особливості професії «зсередини» та підготуватися до реальних викликів професійного життя.