Нетрадиційна робота з казкою – запорука успішного мовленнєвого заняття

На заняттях з ОК «Методика розвитку мовлення і навчання елементів грамоти» здобувачі освіти третього курсу спеціальності А2 Дошкільна освіта  під керівництвом викладача Ірини Бей мали змогу спробувати на практиці використання нетрадиційних технік роботи з казками.

У сучасних ЗДО запроваджують різноманітні види занять з казковими творами, а також ефективні та оригінальні методи й прийоми, за допомогою яких освітній процес перетворюється у захопливу подорож до країни чудес.

Для того, щоб навчитися нестандартним видам роботи з народними казками, кожною групою були обрані для інсценізації такі твори, як «Колобок» (ДО-32), «Зайчикова хатка» (ДО-31), «Коза-дереза» (ДО-33). Була представлена навіть авторська казка – «Лісові пригоди» (ДО-34). Наступним етапом такої діяльності було: дібрати цікаві прийоми («Прогулянка в майбутнє казкового героя», «Зміна місця події», «Словесний малюнок», «Написання листа казковому герою»), які дозволять трансформувати вже добре знайомі казки та надати їм нового звучання.

Дійство студенток супроводжувалося майстерним читанням текстів казок, бездоганним перевтіленням у характери персонажів, та, звісно, ефектним представленням свіжих, нешаблонних підходів до практики роботи з казковими сюжетами.

Вітаємо з феєричною прем’єрою студенток третього курсу! До реалізації нетрадиційної діяльності з казками готові!