11.04.2025 року на запрошення відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України члени циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності 013 (А3) Початкова освіта, зокрема завідувачка Педагогічного відділення Людмила ЛИКТЕЙ, професор, викладач освітньої компоненти «Теорія та методика технологічної освітньої галузі» Оксана ЦЮНЯК, викладач педагогіки Світлана ДОВБЕНКО, викладач теорії і методики математичної освітньої галузі Лідія ПЛЕТЕНИЦЬКА, заступник директора з навчально- виховної роботи Тетяна ПОЛЯКОВА взяли участь у онлайн-вебінарі «Інновації у психолого-педагогічній підготовці майбутніх педагогів: зміст, технології, ресурси», який проводився під егідою Інституту модернізації змісту освіти МОН України в рамках Міжнародної виставки «Освіта і кар’єра – 2025».
З вітальними словом до учасників заходу звернулася Мирослава ВОВК, завідувачка відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, яка проаналізувала зміст психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої педагогічної освіти за результатами моніторингового дослідження. Під час заходу учасниками порушено низку важливих питань. Науковці Олена СЕМЕНОГ, Лариса ПЕТРЕНКО, Олена ЛАВРЕНТЬЄВА, Зоряна УДИЧ, Микола-Олег ЄРШОВ акцентували увагу на важливості розвитку професійної компетентності здобувачів PHD, викладанні психолого-педагогічних дисциплін у закладах освіти, мікрокваліфікації та сертифікації у професійно-педагогічній підготовці майбутніх педагогів, інклюзивній компетентності педагога, геополітичних наслідках маргіналізації соціогуманітарного знання.
У своїй доповіді Оксана ЦЮНЯК розкрила проблему розвитку соціально-емоційного інтелекту у підготовці майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти. Доповідачка Людмила ЛИКТЕЙ порушила питання підготовки майбутнього вчителя до інноваційної освітньої діяльності: стратегії, перспективи. На прикладі роботи Педагогічного відділення Івано-Франківського фахового коледжу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника проаналізувала виклики, які стоять перед адміністрацією закладу, педагогічними працівниками, здобувачами освіти в умовах воєнного стану.