ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ

Студенти 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта на заняттях з корекційної педагогіки освоюють практичні навички під час проведення вправ.

Тактильна гра «Що в сумці?» для дітей з розладом аутистичного спектру

Ця гра допомагає дітям з РАС розвивати сенсорні навички, концентрацію та мовлення! 💡

🔹 У непрозорий мішечок кладемо різні предмети з різними текстурами (гладкі, шорсткі, м’які, тверді тощо).
🔹 Дитина на дотик визначає текстуру та намагається вгадати предмет.
🔹 Головне – саме текстура, адже гра вчить розрізняти тактильні відчуття, розширює словниковий запас і покращує сенсорну інтеграцію.

Гра сприяє зниженню сенсорної чутливості та допомагає дітям краще взаємодіяти зі світом! 🌍✨

 

Гра «Де звучить?» для розвитку уваги та орієнтації в просторі

Ця гра допомагає дітям розвивати зорову та слухову увагу, а також навички орієнтування у просторі!

🔹 Використовується будь-яка іграшка, яка створює звук.
🔹 Спочатку дитині показують іграшку та привертають її увагу, потряхуючи нею.
🔹 Потім іграшку відводять у бік і знову створюють звук.
🔹 Дитина із заплющеними очима повинна визначити напрям, звідки йде звук.
🔹 Гра повторюється 2-3 рази.

Ця активність розвиває слухове сприйняття, концентрацію та просторову орієнтацію! 🎶

 

Гра «Закрий!» для розвитку сприйняття та порівняння

Ця гра допомагає дітям навчитися розрізняти предмети за розміром, формою, а також розвивати логічне мислення!

🔹 Використовуються дві баночки контрастного розміру та маленькі й великі кульки (або кришечки).
🔹 Спочатку дитині показують дві баночки та пояснюють, що одна велика, а інша маленька.
🔹 Потім демонструють кульки різного розміру.
🔹 Дитина повинна правильно розкласти кульки: великі – у велику баночку, маленькі – у маленьку.
🔹 Після виконання завдання дитина закриває баночки відповідними кришечками.

Гра розвиває увагу, навички сортування, дрібну моторику та вміння співвідносити предмети!