Різний досвід рівних можливостей в інклюзивній освіті

3 березня 2025 року студентки групи ПО-34 Педагогічного відділення разом із викладачкою Лідією Михайлівною Сидорів досліджували міжнародний досвід залучення дітей з особливими освітніми потребами до навчального процесу в закладах загальної середньої освіти. Під час заняття розглянули різні підходи до інклюзивного навчання в світі: інклюзивну освіту в США, інтегроване та інклюзивне навчання в Італії, принцип рівноправності у здобутті освіти в Австрії, освітні реформи в Нідерландах, варіативний психолого-педагогічний супровід у Німеччині, а також підтримку дітей з особливими потребами в Іспанії. Здобувачі освіти обговорювали не лише теоретичні аспекти, а й практичне впровадження цих моделей, зокрема доступність освіти, підтримку педагогів, адаптацію навчальних програм і психологічний супровід учнів.

Заняття проходило в теплій, дружній атмосфері, що сприяло активному обміну думками та глибшому розумінню теми. Усі присутні відзначили важливість інклюзивної освіти та засобів створення рівних можливостей для кожної дитини.

Підготувала:

студентка групи ПО-34 Діана Сасюк