Робота в «парі» з вихователем-наставником практиканток-«дошкільниць» – перший реальний досвід в обраній професії

Професійне становлення майбутнього педагога забезпечується крізь призму практичної підготовки, в тому числі навчальної педагогічної практики під назвою «Помічник вихователя у групах дітей раннього та молодшого дошкільного віку». Впродовж 2 тижнів студентки 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» нашого коледжу проходили практику у  закладах дошкільної освіти міста Івано-Франківська.

Педагогічна практика створила реальні можливості для формування у студенток готовності до організації освітньої роботи з дошкільниками  3-го та 4-го року життя, потреби здобувати і застосовувати нові теоретичні і методичні знання й одночасно засвоювати передовий педагогічний досвід вихователів-наставників.

Здобувачки фахової передвищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» поділилися своїми враженнями від проходження практики, на якій змогли краще ознайомитися зі своєю майбутньою професією та зрозуміти чи обрали вони правильний шлях. Студенток-практиканток неабияк вразили бадьорість діток, їхня активність до сприйняття навколишнього світу. Не «пройшли» мимо тієї інформації, що дітям цього віку характерна нестабільність в емоційному стані, і як вирішення таких ситуацій практикантки мали можливість спробувати себе в парній роботі з вихователем-наставником та організувати різні види ігрової діяльності.

Маємо зворотній зв’язок за результатами проведної практики від керівників ЗДО. Вони відмітили сумлінність студенток у виконні усіх завдань практики. Зокрема,  дирекція закладу дошкільної освіти №36 «Віночок» надіслала подяку-відгук за високий професіональний рівень підготовки студентів освітньо-професійної програми 012 Дошкільна освіта до проходження навчальної практики «Помічник вихователя в групах дітей раннього і дошкільного віку».

Успіхів у подальших звершеннях нашим практикантам!