Про сучасні практики реалізації змісту Державного стандарту дошкільної освіти від випускниць коледжу, сьогоднішніх педагогів.

Відбулася чергова зустріч у Клубі: «Щасливі люди у професії». Цей захід є початком спілкування студенток-четвертокурсниць з нашими випускницями щодо реалізації змісту Державного стандарту дошкільної освіти кожним педагогом.

Усім відомо, що охорона життя і здоров’я  дитини є пріоритетним завданням системи дошкільної освіти. Саме про це спілкувалися з нашими гостями, випускницями коледжу, сьогоднішніми педагогами, Юлею Судук, Вікторією Бачинською.

Спікерками було репрезентовано дієві, сучасні, результативні та якісні практики з досвіду роботи щодо імплементації змісту освітнього напряму Базового компонента дошкільної освіти: «Особистість дитини».

Юлія Судук, вихователь ЗДО №37 «Джерельце» Івано-Франківської міської ради, акцентувала увагу учасників клубу на  системній роботі щодо безпеки життєдіяльності малюків. Юлія розповіла про традиційні та інноваційні форми роботи з дітьми щодо формування знань та навичок у малюків про відповідальне ставлення до власного здоров’я, безпеки життя, здоров’я оточуючих як найвищої суспільної цінності. Цікавинкою для учасників клубу видалася інформація про організацію нетрадиційної форми роботи з батьками, а саме запровадження Дня самоврядування.

Вікторія Бачинська, соціальний педагог Простору дружнбого до дитини (Карітас. Івано-Франківськ), презентувала досвід педагогічної фасилітації (зростання дитини за допомогою команди педагогів). Заклад працює з дітками та їх сім’ями, які постраждали від війни в Україні.  Вікторія поділилася практичними надбаннями зі свого фахового кейсу, які використовує у роботі з дітьми для підтримки їх ментального здоров’я: екран настрою, дерево емоцій, ранкові зустрічі з педагогом, гра зі стаканчиком. Розповіла про традиційні заходи, які проводять з командою для діток різних вікових категорій: ретрити, казкотерапія, артерапія, системне малювання.

У заключному виступі Оксана Селепій, викладач освітньої компоненти Педагогічні технології в дошкільній освіті, проаналізувала головні завдання імплементації змісту БКДО в практику роботи на засадах впровадження діяльнісного підходу. Педагог акцентувала увагу на важливості емоційного благополуччя та метального здоров’я дошкільників в сьогоденні.

Оксана Сидорук, завідувач відділення дошкільної освіти подякувала всім учасникам заходу за взаємозбагачення унікальним досвідом якісного та відповідального впровадження змісту Базового компонента дошкільної освіти в практику роботи закладів освіти.

Радіємо, що в такій співпраці навчання стає прикладним, доступним і цікавим. Це саме ті моменти, коли академічна теорія стає зрозумілою і практичною.