Перша навчальна практика «Введення у спеціальність» для студентів ІІ курсу завжди насичена враженнями про дошкільні заклади з якими вони ознайомилюються. Реалізація змісту та завдань практики цьогоріч відбувалася дистанційно з залученням сайтів, соціальних мереж ЗДО (бази практики). Студенти-практиканти поглибили та закріпили первинні знання, засвоєні під час вивчення навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Дошкільна педагогіка».
Другою сходинкою до професії вихователя для студентів ІІІ курсу є навчальна практика під назвою «Помічник вихователя групах дітей раннього та дошкільного віку. Вона проводилася з метою формування у студентів інтересу до майбутньої професії педагога, вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес у групах дітей раннього та молодшого дошкільного віку, визначати його своєрідність та освітню ефективність. За змістом виконання завдань у практиканток сформувалося вміння вести записи спостережень-аналізу освітньої діяльності педагогів, опрацьовувати й узагальнювати одержану в ході спостережень інформацію.
Черговою сходинкою до професії вихователя для студентів ІV курсу є виробнича практика під назвою «Пробна». Практикантки мали змогу ознайомитися із умовами і способами організації освітнього процесу у групах дітей середнього та старшого дошкільного віку. Готуючись до залікових занять, інших форм роботи з дітьми студентки удосконалювали навички роботи з методичною літературою, дидактичними матеріалами, наочними посібниками, вчилися аналізувати отриману інформацію, адаптувати її до рівня розвитку дітей дошкільного віку. Під час проведення роботи з дітьми приділяли значну увагу налагодженню з вихованцями таких взаємин, що забезпечують емоційно-позитивну атмосферу педагогічного спілкування.
Оскільки платформи Google Meet, Zoom мають обмежені можливості в якісному перегляді та аналізі проведених студентами різних форм роботи з дітьми, робочою програмою практики було рекомендовано поширити дописи з відео та фотозвітами у вже створену Фейсбук спільноту «Знаю-практикую».
Нашим здобувачам фахової передвищої освіти усе вдалося – залік отримали всі! Отже, перші три сходинки до омріяної професії пройдено! Успіхів у подальшому теоретичному та практичному навчанні !!!