Перша навчальна практика «Введення у спеціальність» для студентів ІІ курсу завжди насичена враженнями про дошкільні заклади з якими вони ознайомилюються. Реалізація змісту та завдань практики цьогоріч відбувалася дистанційно з залученням сайтів, соціальних мереж ЗДО (бази практики).
Практикантки мали змогу ознайомитися із закладом дошкільної освіти, з нормативно-правовою документацією дошкільної освіти; рекомендаціями про організацію роботи закладів дошкільної освіти в умовах адаптивного карантину; посадовою інструкцією вихователя; розвивальним середовищем (предметно-ігровим); комплектуванням груп; специфікою організації освітнього процесу в різних вікових групах. Студентки поглибили та закріпили первинні знання, засвоєні під час вивчення навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Дошкільна педагогіка».
Другою сходинкою до професії вихователя для студентів ІІІ курсу є навчальна практика під назвою «Помічник вихователя групах дітей раннього та дошкільного віку. Вона проводилася з метою формування у студентів інтересу до майбутньої професії педагога, вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес у групах дітей раннього та молодшого дошкільного віку в режимі онлайн, визначати його своєрідність та освітню ефективність. За змістом виконання завдань у практиканток сформувалося вміння вести записи спостережень-аналізу відео фрагментів освітньої діяльності педагогів, опрацьовувати й узагальнювати одержану в ході спостережень інформацію.
Платформи Google Meet, Zoom мають обмежені можливості в якісному перегляді та аналізі проведення практичних відпрацювань (дидактичних та пальчикових ігор). Тому для обміну онлайн ресурсами та аналізу онлайн ігор-занять було запропоновано студентам вступити у вже створену Фейсбук спільноту «Знаю-практикую».