Коли з’являється щось нове, що кардинально відрізняється від звичних норм і правил, народжуються чутки і міфи, які міцно вкорінюються у свідомості людей. У сучасному світі дуже багато фейкових історій, і навіть «усемогутній» інтернет не гарантує спростувати чи підтвердити їх правдивість…..
Студентки 3 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» засобами курсового дослідження спробували глибше «розібратися» в проблематиці історичних педагогічних ідей Марії Монтессорі та Фрідріха Фребеля. Працюючи над макропроектами студентки групи ДО-32 та ДО-34 зійшлися у «бліц-захисті»,
відстоюючи чи спростовуючи твердження, які досліджували впродовж певного часу.
А у висновку, спростували міфи щодо таких понять:
- Монтессорі середовище та Дари Фребеля – штучно створений простір, наповнений предметами, які не можуть навчити дитину жити у великому світі
- Педагогіка Монтессорі заохочує вседозволеність, а Дари Фребеля годяться тільки для індивідуальної роботи з дитиною
- Педагогіка Монтессорі підходить для дітей із порушеннями в розвитку, а Дари Фребеля статична «забавка» для дитини раннього віку
- Педагогічні системи застарілі
- Педагогічні системи немають нічого спільного з видами діяльності дітей в умовах сучасного ЗДО
- «Дитина повинна» – повинна кому?
- Педагогічні системи для приватних дитячих садків
Керівники курсових проектів Даінв Т.Ю., Селепій О.Д. бажають учасникам курсових досліджень наснаги та творчих успіхів і сподіваються на подальші наукові досягнення.