Педагогіка Марії Монтессорі, Фрідріха Фребеля: РУЙНУЄ МІФИ

Коли з’являється щось нове, що кардинально відрізняється від звичних норм і правил, народжуються чутки і міфи, які міцно вкорінюються у свідомості людей. У сучасному світі дуже багато фейкових історій, і навіть «усемогутній» інтернет не гарантує спростувати чи підтвердити їх правдивість…..

Студентки 3 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» засобами курсового дослідження спробували глибше «розібратися» в проблематиці історичних педагогічних ідей Марії Монтессорі та Фрідріха Фребеля. Працюючи над макропроектами студентки групи ДО-32 та ДО-34 зійшлися у «бліц-захисті»,

відстоюючи чи спростовуючи твердження, які досліджували впродовж певного часу.

А у висновку, спростували міфи щодо таких понять:

  1. Монтессорі середовище та Дари Фребеля – штучно створений простір, наповнений предметами, які не можуть навчити дитину жити у великому світі
  2. Педагогіка Монтессорі заохочує вседозволеність, а Дари Фребеля годяться тільки для індивідуальної роботи з дитиною
  3. Педагогіка Монтессорі підходить для дітей із порушеннями в розвитку, а Дари Фребеля статична «забавка» для дитини раннього віку
  4. Педагогічні системи застарілі
  5. Педагогічні системи немають нічого спільного з видами діяльності дітей в умовах сучасного ЗДО
  6. «Дитина повинна» – повинна кому?
  7. Педагогічні системи для приватних дитячих садків

 

Керівники курсових проектів  Даінв Т.Ю., Селепій О.Д. бажають учасникам курсових досліджень наснаги та творчих успіхів і сподіваються на подальші наукові досягнення.