Студенти-третьокурсники спеціалізації «Корекційна освіта» успішно здають екзаменаційну сесію. Навчальну дисципліну «Теорія та методика інклюзивного навчання» вони вивчають вже рік і за цей час було багато зроблено та втілено. Окрім традиційних лекцій і семінарів, відбувалися освітні події, які давали повніше розуміння теорії, законодавчо-нормативної бази, методичних прийомів, міжнародного досвіду, напрацювання власних розробок та можливість обміну досвідом та ідеями. Згадаємо 2019/20 навчальний рік:
- Доповіді на конференції студентів спеціальностей Дошкільна та Початкова освіта з елементами тренінгу за к’юрік’юлумом та посібником «Сходинки інклюзії», розробленими в рамках програми «Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти (1 листопада 2019)
- Регіональний тренінг «Практики інклюзії: досвід українсько-американської співпраці» (21-22 листопада 2019) освітніх експертів з США:
Стефані Фіцжеральд «Погляд на транзицію у Сполучених Штатах / A Look at Transition in the United States»
Клея Келлера “Створення позитивного середовища для підтримки всіх учнів”/ Creating Positive Environments to Support All Students
Джой Лі Фредріксон «Всі учні» означає ВСІ учні / All Students Means ALL Students»
- Майстерки «Застосування методів арт-терапії та арт-педагогіки в контексті психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання», які провели викладачі Івано-Франківського коледжу:
Оксана Селепій, Тетяна Данів «Лялька як інструмент ігротерапії в інклюзивному навчанні»
Наталія Никорак «Театральна педагогіка в інклюзивному навчанні»
Катерина Гоцуляк,, Тетяна Стамбульська «Малюнкова терапія – вплив засобами образотворчого мистецтва»
Ольга Сороколіта, Лідія Сидорів «Казкотерапія в інклюзивному класі»
Ганна Максимчук «Види арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»
- Поїздка до Києва на міжнародну конференцію «Підтримка інклюзивної освітньої спільноти: досвід українсько-американської співпраці» (23 листопада 2019)
- Спільні самостійні тренінги студентів спеціальності Початкова освіта «Інклюзивний сторітелінг» і «Арт технології»
- Регіональний тренінг з співвикладання / Co-teaching by Nolan Patrek
- Поїздка до Вигодської спеціальної школи Івано-Франківської обласної ради на 4 етап практичних дискусій про синергію спеціальної освіти та інклюзивного навчання (28 лютого 2020)
- Участь в антивірусній онлайн конфі “Кроки інклюзивними просторами 4.0: досвід українсько-американської співпраці” (19-24 березня 2020)
- Розробка та зйомка дидактичних ігор та занять, які можна застосовувати в інклюзивному навчанні
- Створення та компонування текстів і відео інклюзивних казочок для дистанційного навчання дітей
- Проходження вебінарів та онлайн курсів під час карантину
- Розробка інструментів тестування та оцінювання знань та компетенцій.
І пряма мова студентів: «Творчо, цікаво, оригінально – саме так пройшов екзамен з «Теорії та методики інклюзивного навчання» у студентів спеціальності «Корекційна освіта». Вивчаючи цю дисципліну вже рік, ми, взамін на цілеспрямованість та наполегливість, отримали величезний багаж знань, який в майбутньому обов’язково використаємо в правильному напрямку. До екзамену ми підійшли з максимальною творчістю. Виконуючи практичне завдання, всі студенти створили велику кількість корисного та пізнавального матеріалу – ігри, вправи, завдання для дітей з різними особливими освітніми потребами. З впевненістю можна сказати, що навчальний рік ми завершили гідно та успішно».
Інна Гуляк, студентка
З кількома студентськими презентаціями можна ознайомитися за клікнувши на посилання.
Мій перший рік навчання на спеціалізіції «Корекційна освіта» Тимків
Мій перший рік навчання на спеціалізіції «Корекційна освіта» Гальчук
Мій перший рік навчання на спеціалізіції «Корекційна освіта» Бойченюк