Це був справжній марафон англійських навчальних ігор, Nursery Rhymes, казок, лялькових театрів, різноманітних онлайн-розробок від студентів груп ПО-41-44. Говорили про НУШ, інклюзивне навчання, компетентності, сторітелінг, лексику і граматику.
Група ПО-42 представила курсові проєкти за такими темами:
«Вимоги НУШ до сучасного уроку англійської мови в початкових класах» (Когут Вікторія, Яблінчук Марія), до курсового продукту яких входила «Методичка-помічниця для вчителів початкових класів», розробки 3 онлайн-ігор та коміксу та готові дидактичні ігри, які ми передаємо у методичну скарбничку коледжу.
«Організація інклюзивного освітнього середовища засобами дитячих римівок (Nursery Rhymes) на уроках англійської мови в початковій школі» (Бакаляр Вікторія, Баюрак Діана, Прокопчук Яна). Студентки створили електронні публікації «Nursery Rhymes» та «Вчимо пісеньки англійською шрифтом Брайля», мультик «Фантастична подорож в світ англійської мови» та онлайн-ігри на сервісі Learningapps. На захисті слухачі навіть мали нагоду розучити дитячу пісеньку мовою жестів.
«Педагогічні умови оптимізації формування лексичної компетенції учнів початкової школи методом гри» (Татарин Марія, Бабінчук Юлія) курсовим продуктом яких є онлайн гра “Впізнайка” та набір флеш карток.
«Методичні умови застосування ігрових технологій при навчанні правопису на ранньому етапі з інклюзивною складовою» (Чіляк Оксана, Шеверак Діана). Студентки розробили онлайн-ігри і матеріали до гри «Spell up».
Група ПО-44 представляла такі курсові проєкти:
“Педагогічні умови застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі з інклюзивною складовою” (Гладиш Діана, Заремблюк Катерина, Костюк Надія) з двома онлайн-іграми та текстбуком дидактичних ігор.
«Технології сторітелінгу у вивченні англійської мови на ранньому етапі в інклюзивному освітньому середовищі” (Кенюк Марія, Козак Вікторія.). Курсовим продуктом – методичний посібник “Вчимося з казкою” який можна переглянути на онлайн-сервісі та 6 онлайн-ігор і вікторин для застосування на уроках англійської мови.
“Методика використання мультисенсорного підходу у навчанні граматичного матеріалу” (Гнатюк Христина, Запорізька Вікторія, Циганюк Вікторія) . Студентки створили цікаву гру “У саду і на городі”, настільну гру “Найрозумніший” та електронні ігри.
“Методика використання англомовного дитячого фольклору при формуванні мовної компетенції учнів початкової школи. ” (Струтинська Вікторія, Воротняк Жанна, Тимчишин Віталія ), до курсового продукту яких входила цікава е-книжечка з казками, настільний театр, лепбук та онлайн-ігри.
Робота над курсовим проєктом у режимі онлайн стала для нас новим видом роботи. Ми відкрили для себе нові цікаві онлайн-сервіси та ресурси, напрацювали скіли і радо ділимося з вами результатами у спільноті Педагогічна практика with English
Дякуємо керівнику Сергію Сидоріву за підказки, поради, години онлайн консультувань та редагування студентських робіт. За цей час ви стали прикладом того, яким повинен бути справжній професіонал своєї справи. Велика подяка нашому рідному коледжеві за можливості, які отримуємо навчаючись тут та усім студентам за плідну роботу впродовж чотиригодинного захисту проєктів. Це було насправді дуже великим досвідом.
Вікторія Когут, Марія Кенюк, студентки спеціальності Початкова Освіта. Ангілйська мова.